Foto: Scuderia Cameron Glickenhaus
JAMES Glickenhaus konačno ima gotov proizvod, a javnosti će ga predstaviti na ženevskom salonu.
No Glickenhaus tu ne staje već planira premijeru novog hiperautomobila začiniti velikom pobjedom. Cilj je postavljen visoko i glasi 6:30 minuta. U tom vremenu njegov bi bolid trebao aposlvirati krug na Nurburgringu, što je gotovo pola minute bolje od Porschea 918, koji je krug odveo za nešto manje od 7 minuta i postao najbrži serijski automobil na stazi.
Pritom Glickenhaus ne uzima u obzir kako će njegov automobil u najboljem slučaju doseći nakladu od tucet primjeraka, dok Porscheov dragulj ima nakladu od 918 primjeraka.
Glickenhaus je već godinama prisutan u autosportu, a njegova Scuderia Cameron Glickenhaus od 2013. godine radi na projektu poznatom pod imenom SCG003S. Derivat je to trkaćeg automobila gotovo istog imena, a karakterizira ga još manja masa i veća snaga. Posljednje informacije govore kako njegov 4.4 V8 twinturbo razvija preko 800 KS i 850 Nm, a usuglašen je sa sedam-stupanjskim mjenjačem s dvije spojke.
Prekaljeni Glickenhaus je pun hvale za svoj bolid. Tako garantira mogućnost generiranja lateralnog ubrzanja od 2G u zavojima, ali i downforcea od 700 kg pri 250 km/h. Maksimalna deklarirana brzina je 350 km/h, a ubrzanje do 100 km/h ispod 3 sekunde. Još jedna prednost trebala bi biti modularna konstrukcija zahvaljujući kojoj su popravci povoljniji. Za sigurno zaustavljanje brinu se Brembo kočnice s diskovima promjera 380 mm sprijeda i 360 mm straga.
Recimo i kako ostvarenje snova američkog milijunaša i strastvenog kolekcionara ne nosi Made in America oznaku već je za njegovu proizvodnju odgovorna Manifattura Automobili Torino. Automobil izrađen prema željama vlasnika startat će cijenom od oko 1,9 milijuna EUR.