Ford želi biti poput Porschea

Foto: Ford

FORD iz korijena mijenja svoje poslovanje.

Američki gigant je još prije par godina zaintrigirao javnost kad je u Americi preokrenuo naglavačke cjelokupnu gamu zadržavši samo ime Mustang. Sličnu stvar napravio je kasnije u Europi povlačenjem kultnih modela iz ponude. Mondeo i Fiesta su postali stvar prošlosti, a u istom smjeru ide i Focus. 

Poznat je i razlog ovakve odluke, bar onaj javno dostupan. Farley misli kako ovi 'obični' automobili nisu dovoljno profitabilni. Pritom valja imati na umu kako se Mondeo još uvijek nudi, ali samo u Kini. Na nekim tržištima nudi se i Taurus.  

Prošlog rujna, izvršni direktor Jim Farley opravdavao je ove drastične mjere rekavši da Plavi oval "izlazi iz dosadnog poslovanja s automobilima i prelazi u posao s legendarnim vozilima". Sada su to obećanje dodatno podebljali. 

Na sajmu automobila u Detroitu, Farley je za Automotive News rekao da želi pretvoriti Ford u "br. 1 neprikosnoveni off-road brand na svijetu." Otišao je još jedan korak dalje - želi biti "Porsche off-roada". 

Prevedeno, cilj je razviti Tremor, Bronco i Raptor u jače robne marke tako da terenci mogu činiti više od 20 posto udjela registriranog u ukupnoj Fordovoj prodaji. Sve glasnija su i nagađanja o Mustangu s četirima vratima, a koji bi imao limuzinsku formu i vrlo vjerojatno benzinski motor. 

Tijekom sajma automobila u Detroitu, Farley je rekao da postoje "sve vrste mogućnosti", spomenuvši da "stvarno nema ograničenja". Obećao je da će održati Mustang na životu sve dok bude na čelu tvrtke.

A kad je usporedba s Porscheom u pitanju, ona je dijelom moguć ai na asfaltu. Za to je zaslužan upravo Mustang, ali GTD verzija, te najavljeni RTR. Što se offroada tiče, Ford navodno planira opet izazvati Porsche - 911 Safari bi trebao dobiti konkurenta s Mustangovim imenom. 

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.