IZ Toyote poručuju da pogledamo semafor.
A on je ovdje vrlo jasan, i to prije nego što se znaju podaci za cijelu prošlu godinu. Toyota je u prvih 11 mjeseci prošle godine prodala 9.857.938 vozila, u što zasigurno ulazi i prodaja ostalih marki iz koncerna, a to su Lexus, Daihatsu i Hino.
Ranije ovog tjedna Volkswagen grupa je objavila kako su tijekom prošle godine prodali 9.239.500 vozila i ostvarili pad prodaje od 2.3 posto u odnosu na godinu prije. Time je Toyota u roku kraćem za mjesec dana ostvarila prednost od 618.438 prodanih primjeraka. Sasvim je jasno kako je ovime Toyota osigurala status najprodavanije marke u svijetu.
Toyota je ovime pobijedila petu godinu zaredom, i to usprkos zamjetnom padu od 3.6 posto u odnosu na 2023. godinu. Očito je da široka gama klasično pogonjenih modela bila bolji izbor od širenja električne ponude, karte na koju je igrala VW grupa s više marki u svojem portfelju.
Recimo i kako je treće mjesto vrlo vjerojatno osvojio korejski gigant Hyundai-Kia s oko 7.23 milijuna prodanih vozila i ostvarenim padom od 1 posto u odnosu na 2023. godinu.