PRITISNUT ekološkim trendovima, BMW je donio tešku odluku i ukinuo proizvodnju V12 motora.
Priča u tri nastavka trajala je pune 34 godine, a njen kraj obilježit će specijalna izvedba nove serije 7, 760Li od svega 12 primjeraka.
Svi V12 dragulji
Prvi V12 iz BMW-a predstavljen je daleke 1987. godine. Priča je dobro poznata, a ona kaže kako je motor nastao spajanjem dva postojeća šestcilindraša, i to pod kutem od 60 stupnjeva. Imao je doslovno sve u paru: dvije ECU jedinice, dvije pumpe goriva, ali i dodatni alternator koji je punio drugu bateriju za napajanje telefona, telefaksa i hladnjaka za piće. Imao je i elektronsku kontrolu gasa, lančani prijenos i još puno priča koje su skovali sretni vlasnici.
Novonastali 5.0 dragulj s 220 kW i 450 Nm težio je 240 kg, a čast da ga ugoste dobile su tadašnja serija 7 E32 i serija 8 E31.
Motor je naknadno moderniziran u nekoliko navrata, a na koncu je bio toliko tehnološki napredan da je zaintrigirao Gordona Murraya koji je odlučio upravo taj motor ugraditi u F1, prvi i po mnogim najbolji hipersportski automobil na svijetu.
I Rolls Royce ga prihvaća
Motor se nastavio proizvoditi nakon što je na tržište stigao novi 5.4 V12 M73 dostupan u nekoliko verzija snage sve do 316 kW koliko je davala Alpinina verzija od 6 litara. Motor s proizvodio sve do 2002. godine, a ugrađivao se čak i u Rolls Royce.
Konačno je stigao i N73, motor dostupan u dvije konfiguracije. 6.75-litrena inačica s 338 kW je ostala rezervirana za Rolls Royce, dok je manji i slabiji 6.0 s 327 KW korišten na seriji 7. Dovoljno je reći da je to bio prvi V12 motor u svijetu s direktnim ubrizgavanjem goriva.
Godine 2008. je predstavljen 6.6 V12 N74 motor, prvo potpomognut turbinama. Radi se o evoluciji N73 motora, a s 465 KW maksimalne snage u najjačem izdanju ostat će upamćen kao jedan od najmoćnijih i najpopularnijih V12 motora. Bio je to i prvi V12 uparen s osam-stupanjskom automatikom.
Kad se sve zbroji, BMW je proizveo preko 80.000 V12 motora.