KAD je u pitanju ovaj estetski detalj, nema sumnje kako su Mercedes i preostala dva njemačka premiuma ostavili upečatljivi dojam tijekom posljednjih desetljeća.
Maske su vremenom bile sve ekskluzivnije, s obiljem kroma i brojnim dodacima. A onda je BMW napravio drastičan korak i povećao masku do granice neukusa, a na pojedinim modelima ju je i osvijetlio. Mercedes i Audi su ostali tek nešto rezerviraniji, ali je onda elektrifikacija odradila svoje.
Ugradnja električnog pogona direktno je utjecala na veličinu, ali i samu površinu maske koja više ne mora propuštati zrak za hlađenje. Mercedes ju je zatvorio, najčešće tamnim panelom, ali uz još veću trokraku zvijezdu. Stoga je glavna uloga prepoznatljivosti automobila i dalje pristojno odrađena.
Maske hladnjaka redovito prate evoluciju dizajna samih automobila. Svakom novom generacijom izgledaju modernije, a danas su se toliko izmijenile da nemaju puno dodirnih točaka s originalnom izvedbom.
U slučaju Mercedesa to je Mercedes 35S s kojim je Wilhelm Maybach predstavio svoju ideju saćastog hladnjaka. Sama maska je osmišljena kako bi optimizirala hlađenje rashladne tekućine, a time i motora. 1931. godine dolazi Mercedes 170 i iz korijena mijenja stvari. Hladnjak je sad skriven iza maske koja ga štiti i postaje dio poklopca motora.
S nadodanom trokrakom zvijezdom postaje zaštitni znak Mercedesa. Od tada je maska desetljećima evoluirala te na koncu u konvencionalnom izdanju završila s vertikalnim letvicama i obiljem kroma, te zvijezdom u sredini.
U tom razdoblju izdvajaju se 1950-e kad je 300 SL Gullwing s maskom koja ima horizontalnu letvicu postao sinonim "sportskog lica Mercedesa". Od 2007. godine Mercedes je kupcima nudio dvije osnovne izvedbe maske, klasičnu (Classic i Elegance), te sportsku (Avantgarde).
Posljednja u nizu promjena je lansiranje električne EQ serije sa zatvorenom maskom odozgo obrubljenom LED trakom. Koliko će biti tržišno uspješna ovakva maska pokazat će vrijeme i povratne informacije korisnika.