IMA veću specifičnu snagu od Bugattijevog Veyrona.
Vjerovali ili ne, ovaj supersportaš teži svega 750 kg, što je upola manje od konkurencije. Pritom njegov motor, koji, usput budi rečeno, dolazi iz Audijevih pogona, razvija okruglih 500 KS. Da stvar bude bolja, ovakva zvijer ne dolazi od nekog velikog proizvođača. Naprotiv, za nju je zaslužan Donkervoort iz Nizozemske.
Ime mu je F22, a njega nije dobio po vojnom zrakoplovu, već po kćeri utemeljitelja tvrtke (Filippa), koja je rođena ranije ove godine. Kako god, F22 u ponudi mijenja vremešni D8 GTO, ali zadržava prepoznatljiv dizajn s izloženim kotačima, ogromnim prednjim poklopcem te ispušnim topovima na boku.
Novosti su poboljšana aerodinamika te detalji poput targa krova izrađeni od karbona, a konačno automobil dobiva i full-LED rasvjetu. Proizvođač obećava veći komfor za putnike u 404 cm dugom bolidu, a na raspolaganju je i iPad mini u ulozi infotainmenta.
Ono bitno je da Audijev 2.5-litreni petak daje 500 KS i 640 Nm, pogon je stražnji, a mjenjač ručni s pet stupnjeva prijenosa. Automobil dobiva ABS i sustav kontrole proklizavanja. Budućim vlasnicima će puno dragocjenija biti informacija da je ugrađen Torsen diferencijal s ograničenim proklizavanjem. Naglasit ćemo i dvostruko veću krutost usprkos tek 70 kg većoj masi u odnosu na prethodnika.
I na kraju performanse. 100 km/h postiže za 2.5 sekundi, 200 km/h nakon 7.5 sekundi, a neće posustati do 290 km/h. I jedan detalj, F22 osigurava do 2.15 g lateralnog ubrzanja, što upućuje na besprijekornu upravljivost.
Početna cijena zadovoljstva vlasništva ovakvog automobila je 245.000 eura.