Foto: Singer
NOVO remek-djelo Singera je čista ekstaza za štovatelje klasičnog Porschea 911, ali i svih ljubitelja supersportskih automobila.
Singer je na razvoju radio s renomiranim tvrtkama pa su na projektu nazvanom Dynamics and Lightweighting Study (DLS) radili Williams Advanced Engineering, a svoj obol su dali i Michelin, Brembo i BBS.
Okosnica automobila je 4.0 šestcilindraš s oko 506 KS, a koji je Williams dotjerao uz pomoć legendarnog Porscheovog inženjera Hansa Mezgera. Posebna pažnja posvećena je aerodinamici , a uz korištenje najnaprednijih računalnih programa za CFD korišteno je i iskustvo Norberta Singera, još jedne legende Porschea. Ako bolje pogledate vidjet ćete da uz stražnja svjetla postoje otvori za prolaz zraka.
U pogledu masa, primjena magnezija, titana i karbona zadržala je ukupnu masu na manje od jedne tone, odnosno na tek 990 kg. Standardna ponuda uključuje unaprijeđeni ovjes, 18-inčne BBS naplatke od magnezija i Brembo kočnice od karbona. Opcijski je tu EXE-TC natjecateljska amortizacija te ručni mjenjač sa šest stupnjeva prijenosa izrađen od magnezija koji isporučuje Hewland.
Bit će proizvedeno, odnosno restaurirano, svega 75 primjeraka, počevši od 14. studenog, i to u Williamsovom prostoru u Engleskoj. Cijena zasad nije poznata, ali uzevši u obzir kako je projekt modernizacije Porschea 911 (964) trajao čak dvije godine, zasigurno nije mala i ne zaostaje za ponudom jednog Ferrarija. No, ovo je ipak nešto posebno.