IAKO su kompaktni modeli posljednjih godina ispali iz fokusa javnosti, njihove sportske izvedbe su sve zanimljivije. I sposobnije.
Jedan od tih bolida svakako je Audi RS 3, a koji Audi nudi u formi hatchbacka i limuzine. Model je sada još jednom osvježen, a, kako stoji u priopćenju, osim estetskih nadogradnji, automobil je postao još sposobniji u vožnji. Posebno u zavojima koje sada prolazi suverenije, a potvrda stiže i s Nürburgringa u obliku rekordnog vremena u konkurenciji kompaktnih trkača. Testni vozač postigao je vrijeme kruga od 7:33.123.
Ispod poklopca je i dalje provjereni 2.5 petcilindraš s 400 KS i 500 Nm. 100 km/h postiže za 3.8 sekundi te ubrzava sve do 290 km/h. Međutim, RS 3 je ipak sad brži, prvenstveno zahvaljujući preinakama u radu pogona te dotjeranim karakteristikama elektronske logistike. Radilo se i na ovjesu, a epilog su brži prolasci zavoja te sada nešto lakše tjeranje auta u preupravljanje i driftanje.
Estetske novine tiču se sprijeda novog oblikovanja oko Singleframe rešetke, s izraženijim usisnicima i novim LED svjetlima. Nova je grafika svjetala i straga, veći je difuzor, a vlasnik može računati i na ovalne ispušne topove. Spomenimo i nove boje vanjštine u paleti te 19-inčne aluminijske naplatke u mat finišu koji dolaze standardno.
U kabini minimalne novosti. Tiču se standardnih RS sjedala od ugljičnih vlakana te detalja poput prošiva i ambijentalne rasvjete. Na popisu opcija je Nappa koža, a koja će upotpuniti mirisni potpis automobila. Upravo tako, Audi je uposlio pet kemičara koji su provjerili pri različitim temperaturama miris dvjestotinjak materijala u kabini te pronašli optimalnu kombinaciju.
Audi RS 3 se proizvodi u Ingolstadtu, a na tržištu će se naći u listopadu. Početna cijena na njemačkom tržištu je 66.000 eura, dok je limuzina 2000 eura skuplja.