LOTUS je u fazi velikih promjena, koje uključuju umirovljenje svih modela, te lansiranje hibridnih i električnih sportskih modela.
Emira je vjerojatno zadnje što ćemo vidjeti od Lotusa s klasičnim benzinskim motorom. I to ne jednim, već dva na raspolaganju. Radi se o modelu kalibra Porschea 718, što garantira cijenu ispod 60.000 GBP kad se pojavi na tržištu kroz godinu dana.
Emira se dimenzijama ne razlikuje previše od Evore, ima isti razmak između osovina i tek 20 mm veću duljinu. Ono što je novo je svakako motor. Po prvi put nosi AMG-ov potpis, a radi se o motoru iz modela Mercedes-AMG A35, odnosno 2.0 turbaku, koji nakon preinaka daje oko 360 KS. I mjenjač je stigao iz AMG-a, sedam-stupanjski s dvostrukom spojkom, putem kojeg se pokreću stražnji kotači. Prevedeno, 100 km/h umanje od 4.5 sekundi i puno, puno zabave.
Ako želite ručni mjenjač, morat ćete doplatiti za Toyotin 3.5 V6 poznat iz Exigea i Evore, a koji sada daje 400 KS. Ovdje očekujte 4.2 do 100 km/h, ali i maksimalnu brzinu od 290 km/h.
Vizualno se Emira oslanja na električnu Eviju, najsnažniji električni auto na svijetu. Ono bitno je da je kompaktan dimenzijama, ali i da ima najveći trag kotača od svih Lotusa do sada. Možda najveći napredak bilježi interijer, drastično moderniziran i unaprijeđen. Bogatija je i oprema, ali vjerojatno uz doplatu kako bi vaga u startu pokazivala 1405 kg. I jedna posebnost - Lotus je zadržao hidraulički servo jer vozaču pruža bolje iskustvo vožnje s više povratnih informacija.
Za one zahtjevnije korisnike u ponudi će biti Lotus Drivers Pack s tvrđim ovjesom i Michelin Pilot sport Cup 2 gumama. Kad je upotrebljivost u pitanju, u Lotusu naglašavaju pretince za boce, 208 litara iza sjedala i 151 litru prostora u malenom prtljažniku.
Sve je jasno, jedino je pitanje: Kupujete li Porsche 718 ili ipak novi Lotus?