AKO je ikoji Mercedesov "izlet" bio pun pogodak, onda je to svakako CLS koji i danas za mnoge predstavlja početak i kraj u potrazi za idealnim suputnikom na duge staze.
Baš kao što je prva generacija CLS-a unijela ideju coupea s četiri navrata u svijet poslovnih limuzina, tako i danas ovaj model zaslužuje suživot sa svom silom crossovera i SUV-ova koji ga pritišću. Jedno je sigurno, ovaj model fluidnih linija ima budućnost i vjerne poklonike, a uskoro bi ih mogao imati i više.
Obnovljeni CLS nastupa već ovog mjeseca, a u salone stiže u srpnju. Prepoznat ćete ga po novoj maski hladnjaka, odbojnicima i ponekim detaljem koji će osvježiti prepoznatljivu eleganciju Mercedesove linije. Sigurno je da CLS sada ide izraženije u smjeru sportskog izgleda gdje baza nosi Avantgarde vanjštinu s integriranim usisnicima sprijeda te imitacijom difuzora straga i novim 19-inčnim naplatcima kao nadopunom ponude. U gami je i ekskluzivniji AMG Line te Designo razina individualizacije koja ispunjava sve želje kupca.
I unutra još više ekskluzive dok nove tehnologije diktiraju nove elemente poput multifunkcijskog upravljača presvučenog Nappa kožom. Glavne novine ionako su stigle prošlog ljeta s MBUX multimedijom i brojnim sustavima asistencije.
I ispod poklopca ima novosti, a ona najzanimljivija je CLS 53 4MATIC+, trenutna perjanica modela. Raspolaže s 435 KS, a integrirani starter-generator nakratko isporučuje dodatnih 16 kW snage i 250 Nm okretnog momenta te osigurava električno napajanje od 48 volti. 100 km/h uhvati za 4.5 sekundi, a po WLTP-u prosječno troši ispod 10 litara.
Na popisu je niz motora, a posebno zanimljiv je 300 d 4MATIC predstavljen u ožujku, koji ima blago hibridni pogonski sklop. Ima 2.0 dizelski motor, sada s novom radilicom i povećanim hodom klipova te tlakom ubrizgavanja od 2.700 bara. U ponudi ostaje i CLS 220 d sa 194 KS, dok mjesto dizelske top izvedbe drži 400 d (4 Matic) s rednim 3.0 šestcilindrašem i 330 KS. Njemu je do 100 km/h dovoljno tek 5.2 sekunde.
U benzinskoj ponudi start je model 350 s 2.0 benzincem i 299 KS, dok je iduća opcija prije AMG-a 450 4Matic s rednim 3.0 motorom i maksimalnih 367 KS. U ovom slučaju CLS uhvati 100 km/h nakon 4.8 sekundi. Recimo i kako sva tri benzinca imaju maksimalac limitiran na 250 km/h.
Ako mislite da bi CLS trebao ići u drugom smjeru, morate imati na umu kako je Kina glavno tržište ovog modela, a potom na red dolaze Južna Koreja, SAD i Njemačka. U svakom slučaju oko konkretnih cijena i ponuda za europsko tržište valja se još malo strpjeti.