FOTO Najatraktivniji Volkswagen stigao u Hrvatsku

Foto: Index.hr, Volkswagen

ZABORAVITE na sportaše poput Golfa GTI i R, stigao je novi Volkswagenov šminker – reinkarnirani Bulli. 

Volkswagen ID. Buzz je vjerojatno najduže najavljivani i iščekivani model. Podsjetimo, Volkswagen je koncept Microbus predstavio daleke 2001. godine, a nakon brojnih peripetija legendarni Type 2 ili kako su ga od milja zvali Bulli se konačno vratio tek nedavno. 

Sada je i u Hrvatskoj, ali ga usprkos atraktivnom izgledu nećemo često viđati na našim cestama. Pogađate, govorimo o električnom modelu ID. Buzz, a razlog je njegova ne baš pristupačna cijena. 

Daleko od toga da ID.Buzz nije atraktivan. Iako je između bilo još pet generacija, upravo je prva, model T1, bila i ostala najdojmljivija. I na njoj se duhovno temelji ID. Buzz. A kad svemu tome dodate atraktivnu dvobojnu karoseriju, jasno je kako bi ID. Buzz morao bar ponoviti ono što je napravio New Beetle. 

 

I Nijemci se znaju ponekad opustiti, a u slučaju Volkswagena to je sada upravo ovaj model. Spoj tradicije i modernog, razigranog i njemački precizno dotjeranog, ID. Buzz je pojava koju rado gledamo. 

S praktične strane valja reći kako je u ponudi isključivo električni pogon. Start je 204 KS koje daje straga postavljen elektromotor, dok baterije kapaciteta 77 kWh osiguravaju malo preko 400 km dosega. I da, maksimalna snaga punjenja je 170 kW. 

ID. Buzz je velik, a aerodinamika mu nije jača strana. Stoga, kao što su neki prethodni testovi pokazali, bit će zanimljiva i opcija sa snažnijim pogonom, ali i većom baterijom. U takvoj konfiguraciji bit će pogodniji za putovanja, a tada pet sjedala i preko "kubik“ tovarnog prostora u prtljažniku zvuče primamljivo. 

>> FOTO Ovo je ID. Buzz, najiščekivaniji Volkswagenov novitet desetljeća

Ipak, ID. Buzz ili Bulli novog doba nećemo često viđati. Osim možda ljeti, kad se dio turista sjati upravo u ovakvim automobilima do obale. Naime, ID. Buzz je u Njemačkoj rasprodan u rekordnom roku. Među hrvatskim kupcima bit će isključivo oni bolje stojeći, kao i oni zaljubljeni u marku i voljni da to pokažu svima. Start je na 63.745 eura, pa tko voli, nek izvoli. 

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.