MOŽDA nije najprodavaniji, ali je definitivno jedan od najprepoznatljivijih sportskih automobila u povijesti. Sada je postao hibrid.
Naravno, govorimo o modelu 911 iz Porschea koji je redizajnom dobio prvu hibridnu izvedbu. Radi se o Carreri GTS Coupe čiji pogon obuhvaća 3.6-litreni benzinac, turbo boxer, a koji sinergijski funkcionira uz elektromotornu pomoć. Sinkroni motor s trajnim magnetom integriran je u novi osmostupanjski PDK mjenjač s dvostrukom spojkom.
Forma blagog hibrida znači do 150 Nm od praznog hoda te 40 kW snage, a rad je usmjeren kako bi dodatno ispeglao krivulju izlazne karakteristike pogona. Recimo i kako pohrani energije služi baterija od 1.9 kWh. Pritom valja imati na umu da je stigao novi 3.6-litreni benzinac, a čiji epilog je 485 KS i 570 Nm.
Ukupna snaga sustava iznosi 541 KS i 610 Nm. Povećanje snage u odnosu na prethodnika iznosi primjetnih 61 KS, i to uz svega 50 kg dodatne mase. Epilog su odlične performanse, a na liniji automobil do stotke stiže za okrugle tri sekunde. Maksimalac je 312 km/h.
U ponudi je i "obična“ Carrera s modificiranim 3.0 bokser motorom, a koji sada nudi maksimalne vrijednosti od 394 KS i 450 Nm. Nova Carrera na 100 km/h je za 4.1 sekundu, a ne posustaje sve do 294 km/h.
Nakon svega rečenog nema smisla govoriti o ostalim novinama koje će ipak ostati u sjeni, no ipak treba spomenuti elemente aktivne aerodinamike uključujući difuzore u podnici te opcijska HD matrix LED prednja svjetla.
U kabini je pak najveća novost uvrštavanje digitalnog kokpita. Da, nema više analognih instrumenata, ali postoji takav finiš kao jedan od sedam različitih prikaza.
I za kraj recimo kako je 911 upravo postao i nešto skuplji. Carrera Coupe u Njemačkoj kreće od 128.700 eura, a hibrid od 170.600 eura. Imajte na umu kako stari 991 Turbo sličnih performansi stoji 176.930 eura.