FRANCUSKI gigant predstavlja još jednu varijaciju koncepta kompaktnog crossovera.
Peugeot 2008 se već dokazao kao najatraktivniji model u segmentu, netom obnovljeni Opel Crossland najavio je visoku šminku, a priča se sad vraća na početak. Prvi od jednakih je bio C3 Aircross pa je sada stigao i na njega red da bude obnovljen.
Ako poznajete Citroenovu gamu, onda iznenađenja nema. Ono što ste vidjeli na novom C3 te netom pristiglom C4 ponavlja se i na C3 Aircrossu. Glavne novosti smještene su sprijeda s potpuno novom prednjicom. I ovdje su svjetla dvostruka i horizontalno orijentirana, a u podlozi ih prati X podloga kontrastnih elemenata. Naime, dvostruki kromirani ševroni sada se produžuju prema LED-icama s ponešto snažnijim linijama.
Bočna silueta se nije previše mijenjala. Citroenov crossover je jedan od rijetkih koji se ne boji visine, a zadržava pravo i da se prokazuje kroz plastične Airbump detalje na boku. Naglašena razigranost ide do zaštitnih obloga na donjem dijelu karoserije i blatobranima te prednjih i stražnjih zaštitnih obloga i krovnih nosača. Međutim ono što je novo, a što u Citroenu i priznaju je da je C3 Aircross sada dosegao dob razuma. Više nije više razigran, a sve kako bi se mogao uspeti zrelijim i luksuznijim nastupom, stoji u priopćenju.
Kad je riječ o vanjskom izgledu, ponuda personalizacije proširena je i sada sadržava čak 70 mogućih kombinacija koje uključuju sljedećih 7 boja karoserije (3 nove: Kaki siva, Voltaic plava i bijela Banquise) te 4 paketa Color umetaka (2 nove nijanse: Anodised Deep Red i Anodised Dark Blue). Tu su i 2 boje krova po izboru: bijela ili crna te novi naplatci promjera do 17 cola.
Personalizacija je moguća i u kabini, i to kroz niz dostupnih stilova. Svima je ipak zajednička odlična ponuda prostora, advanced comfort sjedala i visoka doza praktičnosti kroz uzdužno pomična i podesiva stražnja sjedala. Zaštitni znak ostaju i brojni pretinci, dok je zaslon infotainmenta sada veći, 9-inčni. Oprema je poslovično bogata, a ovisno o razini uključuje do 12 sustava asistencije te Grip Control prilagodbu pogona uvjetima podloge.
Poznata je i ponuda motora, a čine ju benzinci PureTech 110 i 130 te BlueHDi 110 i 120, gdje su jače izvedenice u kombinaciji automatskog EAT6 mjenjača.
Cijene još nisu poznate, ali se vjerojatno neće značajno mijenjati.