I jedan je od najskupljih.
Kad neki proizvođač kaže kako je proizveo najjači auto u svojoj povijesti, većina će zastati i pogledati o čemu je riječ. Kad to kaže Brabus, stat će svijet jer dalje od ovoga ne može kad su u pitanju automobili s potpisom Mercedesa i AMG-a.
Najnoviji Brabusov model za osnovu uzima Mercedes-AMG GT 63 S E Performance, najjači model u asortimanu Mercedesa. Kod Brabusa pak taj model dobiva oznaku '930' jasno sugerirajući da se radi o automobilu koji ulazi na teritorij hipersportaša.
Pod nož je morao 4.0 V8 motor koji je sad dobio dvije nove turbine s dodatno ojačanim aksijalnim ležajevima i tlakom prednabijanja od čak 1.8 bara. Dodao je Brabus i svoj PowerXtra modul s novom upravljačkom elektronikom, a epilog je rast maksimalne snage s 842 na okruglih i lako pamtljivijih 930 KS. Još impresivnije zvuči podatak kako se vozaču nudi i maksimalnih 1550 Nm okretnog momenta.
Službeni podaci kažu kako Brabus 930 uhvati 100 km/h za 2.8 sekundi, a neće posustati sve do 316 km/h. Kupac će dobiti i dodatne aero dodatke, kao i kućni ispušni sustav od titana s „coming Home“ modom rada kako ne biste probudili ulicu na povratku kući.
Postavljen na 21-inčne naplatke s Continental SportContact 7 gumama sprijeda i broj većima straga, Brabusov novitet u ponudi ima i revidiran interijer. Naravno, tu su i brojne mogućnosti personalizacije, ali imajte na umu kako kod Brabusa nema jeftinih dodataka. Dovoljno je reći da je startna cijena ovog modela 323.435,45 eura.