Redizajniran i unaprijeđen trkaći BMW M4 koji je pripremljen prema FIA pravilniku za klase GT3 i GT4 na staze širom svijeta stiže naredne sezone.
Nedugo nakon predstavljanja redizajniranog izdanja BMW-a M4, iz odjela u kojem su zaduženi za trkaće aktivnosti bavarske automobilske kompanije stiglo je redizajnirano i unaprijeđeno izdanje trkaće verzije na osnovi modela M4 koje se krije iza oznake EVO(lution) i u klasama GT3 i GT4 na staze širom svijeta stiže iduće sezone.
Trkaći M4 EVO koji će svoju slavu tražiti u snažnijoj klasi GT3 dobio je kućišta prednjih svjetala po uzoru na kućišta redizajniranog cestovnog modela, a kućišta žutih dnevnih svjetala "posuđena" su s verzije M4 CS, piše Klix.ba. U M odjelu su se potrudili da kućišta budu još lakša, a pojednostavljen je i pristup u slučaju popravka ili zamjene.
U prilog aerodinamici idu smanjena kućišta retrovizora i veći otvori na prednjim blatobranima. Za bolje prianjanje zadnje osovine brine drugačiji ugao velikog podesivog spojlera, modifikacije koje su napravljene na stabilizatorima pomoći će (i) manjem trošenju guma, a još efikasnije kočenje osiguravaju poboljšanja na zadnjim kočnicama. Unaprijeđen je i rad podesivog diferencijala.
Nešto lakši od ovosezonskog modela, i M4 GT3 EVO pokreće trolitarski biturbo motor sa šest cilindara (P58) koji razvija do 600 konjskih snaga. Za prijenos snage na zadnju osovinu zadužen je unaprijeđen 6-stupanjski sekvencijalni mjenjač Xtrac koji su Bavarci ranije koristili u trkaćem M8 klase GTE, a privatni timovi koji u narednoj sezoni žele koristiti BMW-ovo GT3 "oružje" trebaju biti spremni izdvojiti 578.000 eura. To ga čini najskupljim BMW-om M4 u povijesti.