ŠKODA predstavlja četvrtu generaciju jednog od najuspješnijih modela segmenta.
Nakon 22 godine i 4.5 milijuna prodanih primjeraka stiže četvrto izdanje popularne Škode, prvo dulje od četiri metra i prvo na MQB-A0 platformi. Vrijeme sazrijevanja kod Fabije znači daljnji rast dimenzija, preuzimanje modernih tehnologija, ali i zadržavanje Simply Clever rješenja.
S 4108 mm duljine (+111 mm) i čak 1780 mm (+48 mm) širine Fabia sada nudi više prostora u kabini, ali i u prtljažniku, koji sada guta do 380 litara ili 50 l više od prethodnika. Klasične vanjštine i modernog interijera nudi se u tri razine opreme (Active, Ambition, Style), uz dodatak specijalne First Edition i Monte Carlo inačice, koja dolazi naknadno.
Ponudu motora čini Evo generacija benzinaca u rasponu snage od 65 do 150 KS, gdje najjači dolazi standardno s DSG mjenjačem. Dobra je vijest da je tank goriva odličnih 50 litara, a što u kombinaciji povoljne aerodinamike osigurava doseg od bar 900 km. Koeficijent otpora zraka iznosi 0.28 - trenutno najbolje u segmentu, ističu u Škodi.
Od pametnih rješenja spomenut ćemo podesive usisnike zraka za hlađenje, a koji se pri većim brzinama zatvaraju, čime pri brzini od 120 km/h smanjuju potrošnju za 0.2 l/100 km. To vrijedi i za oblik kućišta retrovizora i naplataka, koji također doprinose smanjenju potrošnje goriva.
Spomenimo da je sigurnosna oprema potpuna i uključuje do 9 zračnih jastuka, ali i brojne sustave asistencije. Sa strane uređenja nudi se i digitalni kokpit te središnji zaslon dijagonale do 9.2 inča.
Konkretne informacije vezane za dolazak na hrvatsko tržište i raspon cijena bit će objavljene naknadno. U Njemačkoj ponuda kreće od 13.990 eura za baznu izvedbu.