VJEROVALI ili ne, jedan od najprepoznatljivijih Mercedesa svih vremena slavi 50. rođendan.
Da, ostarjeli smo, kao i sve one filmske zvijezde koje su i u privatnom životu bile vjerne slavnom Mercedesovom SL-u. Posebno generaciji R107 lansiranoj 1971. godine. Automobil je to koji se duboko usjekao u pamćenje brojnim obožavateljima automobila, čak i onima nesklonim njemačkoj zvijezdi.
Da se radi o pravom klasiku, govori i podatak kako je ta generacija SL-a u proizvodnji opstala punih 18 godina, sve do 1989. godine, što ga čini drugim najdugovječnijim modelom u Mercedesovoj povijesti. I ne samo to, jer ova generacija je bila prva ponuđena u kombinaciji V8 motora.
Nasljednik Pagode je u 1970. stigao s brojnim tehnološkim inovacijama, posebno onim vezanim uz sigurnost. Tako su A nosači bili izrađeni od čelika povišene čvrstoće, tank goriva pozicioniran iznad stražnje osovine, a u slučaju sudara putnike su štitile pažljivo definirane zone deformacije. Početak idućeg desetljeća SL je dočekao s ABS-om, a koju godinu kasnije vozača je štitio zračni jastuk. Podsjetimo, govorimo o vremenu kada se još ni Vučko (ZOI 1984.) nije rodio.
Ponuda motora kretala je 3.5 V8 benzincem s 200 KS, a u ponudi je bio i još jači 450 SL s 225 KS. Kasnije na red dolazi i 280 SL sa šestcilindrašem i 185 KS. Osamdesete su SL približile W126 krstarici. 380 SL (218 KS) je zamijenio 350 SL, a 450 SL je ustupio mjesto snažnijem 500 SL-u s 240 KS. Još jedna modernizacija dogodila se 1985. godine kada je revidiran i prednji ovjes, a automobil je dobio nove 15-inčne kotače. Naravno, uz nove oznake osvježena je i ponuda motora, uglavnom modernizacijom poznatog asortimana. Mjesto top izvedbe dobio je 560 SL s 5.6 V8 draguljem.
Tijekom 18 godina proizvodnje R107 SL je prodan u 237.287 primjeraka, što ga svrstava u sam vrh popularnosti modela SL, ali i roadstera tog vremena uopće.