RENAULT Twingo se svojim revolucionarnim nastupom izborio za ulazak u odabrano društvo neprepoznatljivijih francuskih automobila u povijesti.
Renault Twingo, točnije prva generacija modela, ima sve preduvjete da uđe u odabrano društvo koje čine kućni modeli francuske autoindustrije poput Renaulta 4 ili Citroena 2CV. Automobil je to kojem se mnogi i danas dive, a klanjaju svi koji su ga imali čast posjedovati i koristiti.
Priča o Twingu seže u 1980-e u vrijeme kad je Renault već snažno 'tukao' po ideji monovolumena. Pokrenut je projekt W-60, koji je trebao stvoriti nasljednika legendarne "četvorke“. Stvoreno je nekoliko zanimljivih koncepata, ali niti jedan nije nudio auto jeftiniji od R5, koji nudi puno, ali i donosi zaradu Renaultu.
Projekt je čak bio i obustavljen pa 1987. godine ponovo pokrenut pod kodnim imenom X-06 i vodstvom novopridošlog Patricka Le Quémenta. Rezultate rada njegovog tima mogli smo vidjeti 1992. godine kad je Twingo premijerno predstavljen.
Twingo, složenac riječi "Twist", "Swing" i "Tango" osvojio je svijet razigranim bojama, inovativnim rješenjima i svestranošću monovolumena. Model je doživio tri redizajna, a do lansiranja nove generacije 2007. godine dosegao je čak 2.4 milijuna prodanih primjeraka. Pritom nije išao dalje od 1.2 benzinca uključujući 16V verziju, a okosnicu je činila verzija s ručnim mjenjačem.
Ne treba napominjati kako je Renault lansirao nebrojene posebne izvedbe, a kao najupečatljivija je ostala i ona najrazigranija s platnenim krovom. Twingo je bio popularan i na našem tržištu gdje je bio jedan od najjeftinijih i najtraženijih malih automobila.
Druga generacija dolazi 2007. godine. Model je to koji je donio bitno sazrijevanje, ali i tradicionalniji izgled. Ipak, zadržao je dušu originala s vrlo prostranom i prilagodljivom kabinom. Tek je sedam godina kasnije treća generacija s potpuno novim konceptom iza poznatog imena označila kraj originalne ideje i zaokret prema nekim drugim vrijednostima.