FOTO Volkswagen u električnoj ofenzivi: Premijerno predstavljen ID.5

NAKON ID.3 i atraktivnijeg ID.4 iz Volkswagena dolazi prvi električni SUV coupe kojim ulazi u potpuno novi tržišni segment. 

S novom formom crossover coupea ID.5 donosi i neke bitne tehnološke novine. Tako će se opremati novim ID.Software 3.0, a koji donosi i poboljšan sustav upravljanja glasovnim naredbama i Over-the-Air osvježavanjem. Uz unaprijeđeni Travel Assist sustav autonomne vožnje dostupan je i park Assist plus s memorijskom funkcijom, a koji nudi personalizirane postupke ulaska u parkirno mjesto. 

ID.5 nije malen. Naprotiv, s 4.599 mm duljine spada u red većih modela na tržištu. GTX kao dinamičnija verzija je neznatno kraći (4.582 mm) i ima nešto veći koeficijent otpora zraka, 0.27 naspram 0.26. Kao svojevrsna coupe izvedba modela ID.4, novitet u stražnjem dijelu ima 12 mm manju unutrašnju visinu, pa je prostornost i dalje na razini klasičnog SUV modela. Kapacitet prtljažnika iznosi do 549 litara, odnosno oko 1.5 kubika s preklopljenim naslonima. Sve u svemu radi se o razlikama kao što se primjerice razlikuju Audi Q3 i Sportback izvedba.

U praksi će puno značiti i poboljšanje u području punjenja. Što se samih punjača tiče, podržava sve u rasponu od AC 11 kW punjača pa sve do 135 kW snažnog istosmjernog punjača. Sve izvedbe dolaze s baterijom od 77 kWh koja nudi doseg od 520 km, odnosno 480 km kod GTX izvedbe. Pogon je poznat, a čini ga najslabiji sa 174 KS i 310 Nm te snažniji s 204 KS i 310 Nm. 

Paralelno se predstavlja i sportska GTX izvedba s dva elektromotora i pogonom na sve kotače. Prepoznat ćete ga između ostalog po IQ.Light matrix LED glavnim svjetlima, 3D svjetlima straga te većim otvorima za zrak u prednjem odbojniku. Za prednju osovinu se brine motor snage 109 KS i 162 Nm, dok je na stražnjoj osovini snažniji elektromotor s 204 KS i 310 Nm. Sinergijski učinak je 299 KS te 6.3 sekunde do 100 km/h. 

Novi ID.5 proizvodit će se, baš kao i modeli ID.3 i ID.4, u tvornici u Zwickauu te će se kupcima isporučivati neutralni u pogledu bilance CO2. Službeni podaci navode 2022. godinu kao termin dolaska na tržište, a neslužbene informacije govore kako je u pitanju prvi kvartal. Cijene nisu poznate.

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.