GLASINE su se obistinile i Renault je još jednom odlučio na scenu vratiti jedinstveni spoj brutalne snage i kompaktnog pakiranja.
Baš kao što su to činile dvije prethodne generacije, Renault je ostao vjeran originalnom konceptu ekstremnih vrijednosti, a u modernom pakiranju to znači čak 500 KS i stražnji pogon.
Međutim, kao što ime sugerira, Renault 5 Turbo 3E pokreće električna energija. U pitanju su dva elektromotora gdje oba pokreću stražnje kotače. Najsnažniji serijski Renault u povijesti stiže do stotke za samo 3.5 sekundi.
Pritom je malo dodirnih točaka sa standardnim modelom. Ovaj koristi monokok šasiju od karbona, čime je minimizirana masa. Estetika predstavlja kombinaciju retro i futurističkog stila s prepoznatljivim poveznicama s originalom u vidu svjetala i same siluete. Isto vrijedi i u pogledu ekstremnih proširenja s usisnicima koji hlade elektro propulziju.
Nisu poznate pojedinosti o cijeni i datumu dolaska na tržište. Neki izvori napominju 2026. godinu, a pretpostavka je kako će biti strogo limitirana proizvodnja. Naravno, sve rečeno upućuje i na cijenu daleko veću od ičega iz Renaultove ponude.