UPRAVO tako, Hyundai je objavio da razvija tehnologiju autopilota sa svojstvima umjetne inteligencije.
Ime mu je SCC-ML, odnosno Smart Cruise Control-Machine Learning, a radi se o sustavu tempomata opremljenom tehnologijom koja dopušta dosad neviđene mogućnosti prilagodbe vozaču. Naime, Hyundai će doslovno učiti vozačeve navike vožnje i samog ponašanja te ih primjenjivati u svojim algoritmima ponašanja u prometu. Prevedeno, auto će pokušati u što većoj mjeri imitirati vozača.
Zasad sustav SCC-ML ne omogućava podešavanje za dva vozača u jednom vozilu, ali se sustav već nakon jednosatne vožnje prilagođava drugom vozaču.
Sustav je inkorporiran s ostalim tehnologijama asistencije vozaču (ADAS - Advanced Driver Assistance System), a koje se već ugrađuju u korejske automobile. "Novi SCC-ML unaprjeđuje inteligenciju ADAS tehnologije drastično poboljšavajući praktičnost sustava autonomne vožnje", rekao je Woongjun Jang ispred Hyundai grupe i obećao da će "Hyundai biti svjetski predvodnik u razvoju tehnologija umjetne inteligencije za sustave autonomne vožnje".
Prema Hyundaiju, ovaj sustav prati razmak koji vozač drži prema ostalim sudionicima u prometu, kao i način ubrzavanja i kočenja, i to u svim režimima vožnje. Time bi nove tehnologije asistencije mogle postati privlačnije vozačima koji su dosad zazirali od uniformiranog ponašanja sustava autonomnog upravljanja.