S NOVIM izgledom i tehnologijama novi i30 u N izvedbi nastavlja plijeniti pažnju kao jedan od najboljih noviteta u svijetu hot hatch automobila.
Prvi znak raspoznavanja su prednja LED svjetla, sada s novim potpisom dnevne rasvjete integrirane u svjetlosni sklop. Blago su izmijenjeni detalji na odbojnicima te poklopcu motora. Na boku novosti staju na novom dizajnu naplataka, dok su straga novi odnos snaga pokazali ispušni topovi. Naravno, i svjetlosni potpis je drugačiji.
Kabina je u potpunosti podređena sportskom duhu, a dominiraju duboko profilirana sjedala. Tek potom će se uočiti nova generacija infotainmenta s većim ekranom. I jedna odlična vijest - i30N zadržava analogne instrumente.
Ispod poklopca ista motorizacija, ali i novi N DCT osam-stupanjski automatski mjenjač s dvostrukom spojkom. Ima i N power Shift kada izvlači maksimum i šalta tek na 90% snage automobila. A govorimo tu o još više nego u prethodnika, čak 280 KS (+ 5 KS) i 392 Nm (+39 Nm) u Performance izvedbi. Sada postiže 100 km/h za 5,9 sekundi, što je dvije desetinke brže. 250 KS i 353 Nm ostaje u standardnoj ponudi. I, da, ručni mjenjač ostaje kao aktivna opcija u ponudi.
Vratimo li se na Performance paket, recimo i kako on donosi 19-inčne kovane felge s 14,4 kg manjom ukupnom masom, Pirelli P Zero pneumatike i veće prednje diskove (360 mm). Cijena nije objavljena, ali će vjerojatno ostati ispod razine od 35.000 eura u Njemačkoj.