I Kia Sorento dobila PHEV izvedbu, evo što može

Foto: Kia

ATRAKTIVNI Kijin SUV na tržištu je već neko vrijeme, a sada je dobio snažan impuls u pogledu hibridne izvedbe.

Točnije, radi se o plug-in hibridu, a pametna ugradnja hibridnog pogona omogućava prostor za tri reda sjedala i sedam putnika. Time Sorento postaje jedan od najpraktičnijih plug-in hibridnih sportskih terenaca na tržištu. 

Pogon čini nova kombinacija, a sastoji se od 1.6 T-GDI turbo benzinskog motora sa 180 KS i okretnim momentom od 265 Nm te elektromotora sa 67 kW i 304 Nm. Sinergijski učin je 265 KS i 350 Nm, što znači da je najsnažnija izvedba Sorenta ikad u Europi. 

Elektromotor je smješten između motora i mjenjača pa takav raspored Sorentu pruža djelovanje isključivo na struju ili kombinaciju elektromotora i motora s unutarnjim izgaranjem, a što omogućava i pogon na sve kotače.

Li-Ion baterija kapaciteta 13.8 kWh nalazi se ispod prednjih sjedala, između dna kabine i pokrova podvozja. U slučaju pogona na sva četiri kotača baterijski sklop leži preko vrha kardanskog vratila u obliku sedla. Time baterijski sklop ne zadire u Sorentovu kabinu ili prtljažni prostor. Baterijski sklop ima sustav vodenog hlađenja koje je zaduženo za optimalno djelovanje. 

Spremnik za gorivo zapremine 67 litara nalazi se na dnu ispod drugog reda sjedala, dok je 3.3-kilovatni punjač smješten ispod prtljažnog dna. To znači da putnici u 3. redu sjedala imaju dovoljno prostora za noge, a ujedno je prtljažni prostor još uvijek dovoljno prostran. Sorento se može pohvaliti jednom od najvećih prtljažnih zapremina u svojem razredu - do 809 litara kod izvedbe sa sedam sjedala (s oborenim trećim redom) ili 898 litara u slučaju da ima pet sjedala. 

Sorento Plug-in Hybrid, koji kod nas očekujemo na proljeće, na tržištu će biti jedan od rijetkih plug-in hibrida sa sedam sjedala, ali usto i jedan od najpraktičnijih. Bitno je da će kao i svi ostali modeli kupcima pružati 7-godišnje tvorničko jamstvo (do 150.000 km, prve tri godine bez ograničenja broja prijeđenih kilometara) za cijelo vozilo. 

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.