Insignia OPC: Najjači serijski Opel svih vremena starta na 316.000 kn

NAJSNAŽNIJI model u Opelovoj ponudi, Insignia OPC, dostupan je u sve tri karoserijske izvedbe, a ponuda starta cijenom od 316.000 kn.

Sportska verzija europskog automobila godine obilježava deset godina linije OPC, a na hrvatskom tržištu je dostupna samo dva mjeseseca nakon svjetske premijere. Točnije, cijene su formirane i otvorena je lista narudžbi, a uskoro će uslijediti i prve isporuke.

Opel Performance Center nakon limuzinske i peterovratne donosi i karavansku verziju nove Insignije, ujedno najbrži karavan u gami proizvođača iz Rüsselsheima. Insignia OPC je pokretana 2.8 V6 turbo-benzinskim motorom koji razvija 325 KS maksimalne snage te 435 Nm okretnog momenta.

Povećanje snage je dobiveno modifikacijama na motoru, tlakom prednabijanja od 0,9 bara kao i ugradnjom novog ispušnog sustava (Remus) čime je značajno smanjen povratni tlak ispušnih plinova.

Usuglašen sa šest-stupanjskim mjenjačem model ubrzava do 100 km/h za okruglih 6 sekundi, dok je najveća brzina ograničena na 250 km/h. U prilog uzornoj elastičnosti ide podatak kako u petom stupnju prijenosa ubrzava od 80 na 120 km/h za samo 7,1 sekundi. Kako bi se dosegle optimalne performanse, završni je prijenos skraćen sa 3,76 na 3,90:1, u odnosu na standardne verzije V6 Turbo.

Uzorna vozna svojstva osigurava prednji HiPerStrut ovjes koji donosi direktniji odziv upravljača, smanjenje vibracija i samim time pojačani osjećaj sigurnosti za vozača.

Haldex pogon na sva četiri kotača s elektroničkom blokadom stražnjeg diferencijala (eLSD) raspodjeljuje moment između prednje i stražnje osovine ovisno o potrebi. FlexRide sustav koji omogućuje vozačima da odaberu postavke podvozja, i to njih tri: Standard, Sport i OPC.

U odnosu na serijski model podnica OPC izvedbe je spuštena za 10 mm, a automobil se serijski postavlja na 19 inčne kotače (gume: Pirelli P Zero 245/40) unutar kojih se nalaze Brembo kočnice s četveroklipnim čeljustima i perforiranim diskovima promjera 355 x 32 mm na prednjoj osovini.

Atraktivnija vanjština automobila začinjena je agresivnijim branicima, dodatnim usisnicima za zrak, te parom kromiranih ispušnih cijevi straga. 

Sportska dekoracija je prisutna i kabini. Osim klasičnih dodataka u vidu sportski nastrojenog kola upravljača i ručice mjenjača tu su još revidirana ploča s instrumentima promjenjive boje osvjetljenja (crveno osvjetljenje u OPC modu), te profilirana Recaro sjedala.

Što se samih sjedala tiče valja reći kako posjeduju četverostruku potporu kralješnice te produženu plohu za sjedenje, a nose i certifikat izvrsnosti od nezavisnih stručnjaka u području ortopedije okupljenih pod imenom Aktion Gesunder Rücken (Akcija za zdrava leđa).

Opel Insignia OPC starta cijenom od 316.000 kuna za limuzinsku, peterovratna je 2.000 kn skuplja, a karavanska ima početnu cijenu od 327.000 kuna.

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.