BROJNI sustavi asistencije u vožnji povećavaju sigurnost prometa, ali i sve više iritiraju vozače.
Ako ste jedan od onih koji u automobili prvo gasite sustav upozorenja za nenamjerno prelaženje trake ne brinite, u većini ste. Naime, upravo taj sustav najviše iritira vozače, pokazalo je istraživanje J.D. Powera provedeno na oko 20.000 vlasnika novih automobila u Americi.
J.D. Power US Tech Experience Study donosi analizu kako 38 različitih sigurnosnih sustava utječu na vlasnika tijekom prvih 90 dana od kupovine automobila. Čak 23% vlasnika nerviraju sustavi držanja u voznoj traci, a 61% njih taj sustav deaktivira odmah po startanju motora. Ono još zanimljivije je da 21% vozača koje ti sustavi ne smetaju ipak ih na kraju deaktivira.
Naravno, neki proizvođači su ipak uspjeli progurati sigurnosne tehnologije do kupaca. Tako posebno zadovoljni mogu biti u Kiji čiji je Stinger s 834 osvojenih bodova (od 1000) najbolje ocijenjen od vlasnika u domeni iskustva dostupnih tehnologija. U samom vrhu su još Hyundai Kona, Toyota C-HR, Kia Forte, Chevrolet Blazer, Porsche Cayenne i Ford Expedition.