NIZOZEMSKI proizvođač sportskih automobila i skoro budući vlasnik Saaba je isplanirao budućnost ovog pod GM-om skoro uništenog branda.
Ukratko, Saab bi postao maleni proizvođač s tek nekoliko modela koji bi bili namijenjeni specifičnom dijelu tržišta. Za sada se slažemo s navedenim. Naime, Spyker Saab će u potpunosti obnoviti svoju ponudu te ju, kako sada stvari stoje proširiti na najviše četiri modela, a među njima bi se mogao naći i 9-1, automobil koji bi konkurirao premium kompaktima poput Audija A3, BMW-a serije 1 i sl.
Nedugo nakon što nova generacija modela 9-5 krene u prodaju ovog ljeta, Saab će tržištu ponuditi i njegovu nabildanu verziju 9-5X koja će imati i stanovita off-road svojstva, a konkurenciju će mu činiti primjerice Audi A6 Allroad. Nešto tradicionalniji SUV/crossover 9-4X na tržište dolazi 2011.
Prava era novog Saaba bi trebala započeti 2012, za kada Spyker planira započeti istinsko restrukturiranje game predstavljanjem novog modela 9-3. Taj bi "pravi Saab" trebao biti u potpunosti novi automobil, a u ponudi će se naći limuzinska, hatch, cabrio, karavanska te X izvedba.
Saabov tehnički centar za razvoj u Trollhättanće će biti mjesto na kojem će se razvijati i proizvoditi svi modeli, osim 9-4X koji će se sklapati u Meksiku, u GM-ovim pogonima. Konačni cilj Saab Spyker Automobiles NV, kako glasi buduće ime ovog proizvođača, je prodavati između 100.000 i 125.000 primjeraka godišnje te vremenom smanjivati ovisnost tvrtke o GM-u.
Da bi Saab uplovio u mirne vode i počeo zarađivati trebat će mu oko 800.000 milijuna Eura, a dodatna bi sredstva zahtijevalo eventualno zeleno svjetlo za model 9-1. Većina je već osigurana, a u Spykeru vjeruju kako će uspjeti. Također modeli oba branda će dijeliti i neke komponente, a Saab bi trebao postati vodeći proizvođač kad je riječ o primjeni zelenih tehnologija.