VIŠEGODIŠNJI napori da se osposobi projekt razvoja najbržeg kopnenog vozila su i službeno propali.
Bloodhound SSC je bio jedan od posljednjih poteza kojim bi se barem na trenutak oživjela tradicija otočke strojogradnje, pa makar i kroz projekt ove kopnene rakete. Želja je bila voziti kopnom brzinom većom od 1609 km/h (1000 mph). A zahvaljujući mlaznom pogonu vojnog zrakoplova Eurofighter to bi bilo i ostvarivo.
No postojao je jedan uvjet, a to je da se prikupi još oko 25 milijuna funti za zatvaranje financijske konstrukcije. Nije im uspjelo i projekt je na koncu ugašen.
"Usprkos velikom interesu i potpori javnosti, pa i velikom krugu potencijalnih investitora, nije bilo moguće osigurati odgovarajućeg investitora", izjavio je administrator projekta Andrew Sheridan za BBC.
Recimo i kako je tim planirao bolid dovesti na jug Afrike na isušeno jezero Hakseen Pan gdje je već pripremljena testna staza. Ali od vožnje neće biti ništa jer će sva oprema biti vraćena, a ona koja je u vlasništvu kompanije ide na bubanj. Stoga će ostati zabilježena tek jedna testna vožnja u kojoj je ovaj monstrum vozio "tek" 320 km/h.
Stoga, brzinski rekord ostaje u rukama Thrust SSC-ja kojim je Andy Green 1997. godine vozio 1227 km/h. Green je trebao voziti i Bloodhound.