Foto: Kleber Silva/Behance.net
IAKO se još nisu slegli dojmovi o Urusu, mnogi se pitaju hoće li sportska limuzina sada dobiti novu šansu.
Da, bila je to 2008. godina kada je Lamborghini u Parizu predstavio Estoque, koncept supersportske limuzine koja je trebala ući u serijsku proizvodnju kao odgovor na sve veći broj ovakvih modela. Sve je počelo Mercedesovim CLS-om, a suprotno očekivanjima još uvijek nije gotovo. Naime, Lamborghini je tada zaustavio projekt i krenuo u razvoj Urusa, prvog SUV modela u gami kompanije otkako je s obzora nestao beskrupulozni LM. No ipak, rast popularnosti SUV-ova ove vrste je kudikamo snažniji, a ovakva odluka se pokazala punim pogotkom u poslovnom smislu.
Urus je sada konačno stigao, a nakon prvih pozitivnih reakcija očekuje se doslovno navala u prodajne salone Lamborghinija. Posebno u Kini, gdje je glad novopečenih bogataša za ovakvim tipom vozila najveća.
Sve to trebalo bi dovesti do udvostručenja proizvodnje i više novca u lisnici, a to bi onda moglo udobrovoljiti vodstvo. Tu mislimo i na VW grupu čije je odobrenje za limuzinski Lambo presudno. Uostalom, pitanje je dokle je Lambo došao jer je od predstavljanja koncepta Estoque do predstavljanja Urusa 2012. godine u Pekingu prošlo više od četiri godine.
Nema sumnje, pokaže li se Urus za Lambo kao Cayenne za Porsche, red je da Lamborghini dobije svoju Panameru, zar ne? Obistine li se ovakve želje Estoque bi trebao lagano dizajnersko osvježenje, a svoj prijedlog dao nam je brazilski dizajner Kleber Silva.