Legendarni Audijev kabriolet se vraća na scenu i bit će "jako" jeftin

 Foto: Audi

AUDI u ponudi ima tri kabrioleta, no svi zajedno nisu ni do koljena jednom i jedinom. 
 
Naravno, ti mislimo na model 80, odnosno kasnije A4, koji je u cabrio izdanju ostao upamćen kao jedan od estetski najuspješnijih Audijevih modela. I ne samo to, mnogi ovaj model stavljaju uz bok modelima kalibra Saaba 93, koji je prepoznat kao apsolutni toples klasik. 
 
Audi trenutno nudi A3 cabrio, koji je pravi raritet na cesti, a dalje slijede A5 cabrio i TT Roadster kao još posebniji i dakako skuplji modeli. R8 se dakako ne uklapa u ovo, on je priča za sebe.
 
 
Kako javlja njemački Auto Bild, Audi će ukinuti dva prije spomenuta modela (A5 i TT) i zamijeniti ih jednim kabrioletom. A da se stvari dodatno zakompliciraju, model zasnovan na modelu A3 nosit će prestižniju oznaku, legendarnog A4 Cabrio. Postavljanje na MQB platformu i korištenje provjerene tehnologije učinit će model dostupnijim, a time i tržišno zanimljivijim. 
 
Neke informacije govore kako bi od dimenzijskih rivala kalibra C klase i BMW-a serije 4 novi A4 Cabrio mogao biti jeftiniji i do 10.000 eura.
 
 
Audi je prošle godine prodao 7.404 primjeraka A5 Cabrio, te svega 3.971 primjeraka modela TT Roadster.Orijentira radi, Audi A5 Cabrio u Hrvatskoj kreće od 423.000 kn.
 
Podsjetimo, Audi Cabriolet na osnovi modela 80 proizvodio se od 1991. godine do kraja milenija. Nudio se sa 2.3 V5 motorom ssa 133 KS, a kasnije i sa 2.8 V6. Koju godinu kasnije ponuda se šri 2.0 benzincem i 2.6 V6 izvedbom od 150 KS, te na koncu stiže i 1.9 TDI. 
 
Naslijedio ga je Audi A4 Cabrio (B6) 2002. godine i ostao u ponudi sve do 2009. godine.
Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.