NARAVNO, u pitanju je segment sportskih automobila gdje je Lotus svojim univerzalnim pristupom "lakše je brže" oduvijek imao zapaženu ulogu.Posljednji u nizu uspjeha donosi model Elise, i to s ekološke strane.
Nova modelska linija Lotusovog trkača probila je granicu emisije CO2 od 150 g/km. Naime, Elise ima prosječnu emisiju ugljik dioksida od 149 g/km, dok je potrošnja na otvornom iznosi tek 5,04 l/100 km. Upravo tako, ovaj trkač može s jednim tankom goriva prijeći čak 800 km.
Tajna uspjeha Lotusa leži u samom konceptu automobila. Elise teži svega 876 kg, pa je za uvjerljive performanse dovoljan i sasvim običan motor. U pitanju je Toyotin 1,6 Dual VVT-i koji sada razvija 136 KS i 160 Nm, a usuglašen je sa šest-stupanjskim ručnim mjenjačem. Dovoljno da 100 km/h postigne za 6,5 sekundi i postigne maksimalnih 200 km/h.
Usporedimo Elise sa prethodikom pokretanim jednako snažnim 1,8 motorom. Emisija CO2 je smanjena za čak 16%, dok su aerodinamička svojstva poboljšana nekih 4%.