Foto: Maserati
DA se i Ferrari odlučio na svoj SUV model vjerojatno ne bi ovako izgledao, ali bi ispod poklopca najviše šansi imao upravo ovaj motor.
Maserati Levante je možda jedini luksuzni SUV kojem prodaja ne briljira. Možda je to zato što nema dovoljno posebnu izvedbu i, dakako, ekskluzivno postavljene cijene. Trofeo bi to mogao ispraviti, kako vizualno tako i kada se broji konjica ispod lima.
Levante Trofeo pokreće Ferrarijev 3.8 V8 twin-turbo motor s 590 KS i 730 Nm, a potjera ga do 100 km/h za 3,9 sekundi i sve do maksimalnih 300 km/h. Dovoljno da zapapri Porscheovom Cayenneu, ali ne i Urusu.
A osim moćnog motora budući vlasnici će dobiti eksterijer ukrašen saćastom maskom, karbonskim detaljima i opakim otvorima. Maserati nikad nije na neki svoj auto stavio ovoliko velike kotače. Promjera su 22 cola i uklapaju se u moćni nastup kojim Talijani žele zadiviti publiku salona u New Yorku.
Iznutra pak najfiniji materijali i rafinirana tehnologija. Koža, karbon i aluminij su melem za oči, a Bowers & Wilkins audio sustav sa 17 zvučnika najbolje što će iskusiti uši vlasnika nakon zvuka V8 dragulja.