MICROLINO je sada slabiji, sporiji, ali i dostupniji.
Nakon višegodišnjih "porođajnih muka" Microlino je konačno stigao na tržište zajedno s jednako neodoljivim električnim skuterom. Sada se pak predstavlja u Lite izdanju kao svojevrsni odgovor na uspjeh Stellantisovog četverocikla predvođenog Citroenom Ami.
Moderna Isetta
Lite se vizualno ne razlikuje od originala, a time i od originalne BMW-ove Isette. Lite dolazi samo u Venice plavoj i Berlin antracit boji i nema opciju dvobojne karoserije kao njegov veliki brat, ali ima nekoliko vanjskih detalja odabranih u narančastoj boji kako bi mu dali "energičan" izgled.
Prevedeno, neodoljiv je, a sada u njemu mogu uživati i mlađi od 18 godina. Original ima 17 KS i juri 90 km/h, a Lite verzija nudi 12 KS uz maksimalac limitiran na 45 km/h.
U većini zemalja ovaj autić možete voziti s napunjenih 16 godina, a u Francuskoj i Italiji već s 14. A sada i glavna prednost nad Citroenovim Amijem, Opelovim Rocks-e i Fiatovim Topolinom.
Ovdje osim baterije od 5.5 kWh možete birati i veću kapaciteta 11 kWh pa doseg sa 100 raste na čak 177 km – osjetno više od rivala. Na 80 posto kapaciteta puni se za samo dva sata.
Proizvođač nije objavio katalošku cijenu za Lite, ali kaže da će biti dostupan za 149 CHF (169 USD) mjesečno na četverogodišnji ugovor ako kupci polože 25 posto depozita. To je neznatno manje od osnovnog Microlina koji se nudi za 157 CHF mjesečno i stoji 16.490 CHF. Lite kreće u prodaju u Europi ovog proljeća.