NAKON što se prošle godine okitio najboljim motorom na svijetu, 1,4-litrenom Volkswagenovom TSI-ju je isto pošlo za rukom i ove godine.
Naime, spomenuti je benzinski motor i ovogodišnji pobjednik natjecanja International Engine of the Year Awards. 72 člana žirija je impresionirala njegova učinkovitost, odnosno snaga koju razvija iz relativno malenog radnog obujma uz više nego primjerenu ekonomičnost. Ovakav uspjeh uspio je postići samo BMW, prvo s 5.0 V10 motorom, a potom i Twint-turbo šestakom.
Između 66 konkurenata ovaj je motor, dakle, postao ukupni pobjednik kao najbolji motor na svijetu, a u nastavku pogledajte prva tri mjesta za svaku od pojedinih kategorija u kojima se dodjeljuju nagrade. Prije ćemo samo naglasiti kako je nagradu za najbolji novi motor dobio Fiatov 1,4 Multiair Turbo.
The International Engine of the Year Award 2010.
2. BMW 3.0 DI Twin Turbo
3. Mercedes-AMG 6.2
Novi motor
1. Fiat 1.4 MultiAir Turbo
2. Ferrari 4.5 V8
3. Volkswagen 1.2 TSI
Performance motor
1. Mercedes-AMG 6.2
2. Porsche 3.8
3. BMW 3.0 DI Twin Turbo
Green motor
1. Toyota hybrid 1.8
2. Fiat 1.4 MultiAir Turbo
3. Volkswagen 1.4 TSI Twincharger
Iznad 4.0 l
1. Mercedes-AMG 6.2
2. Ferrari 4.5 V8
3. Jaguar 5.0 V8 Supercharged
3.0 do 4.0 l
1. BMW 4.0 V8
2. Porsche 3.8
3. Nissan 3.8 Twin Turbo
2.5 do 3.0 l
1. BMW 3.0 DI Twin Turbo
2. BMW Diesel 3.0 Twin Turbo
3. Audi 3.0 DI Supercharged
2.0 do 2.5 l
1. Audi 2.5 turbo
2. Mercedes-Benz Diesel 2.1
3. Subaru 2.5 turbo
1.8 do 2.0 l
1. BMW 2.0 Twin Turbo Diesel
2. Audi 2.0 TFSI
3. Audi 2.0 TFSI
1.4 do 1.8 l
1. BMW-PSA 1.6 Turbo
2. Toyota Hybrid 1.8
3. Audi 1.8 TFSI
1.0 do 1.4 l
1. Volkswagen 1.4 TSI Twincharger
2. Fiat 1.4 MultiAir Turbo
3. Volkswagen 1.4 TSI Turbo
Do 1.0 l
1. Toyota 1.0
2. Smart Diesel 0.8
3. Mitsubishi 1.0 Turbo