Foto: Mazda/AOL
MAZDA je na tokijskom salonu privukla neviđenu pažnju studijom RX-Vision kojom na scenu vraća wankel motor, i to u najljepšem mogućem izdanju.
Najnoviji Mazdin koncept iščekivan je s posebnim nestrpljenjem. U napetoj atmosferi tražilo se mjesto sa što boljim pogledom na podij gdje će biti otkriveno vozilo o kojem će se još dugo govoriti. Ohrabreni ovacijama publike u Mazdi su sada potpuno sigurni da je napravljen dobar posao i da epitet stilista sa istoka mogu s ponosom nositi i u godinama koje slijede.
Odlično estetski pogođen automobil predstavljen je u jednako atraktivnoj crvenoj boji. KODO design je definitivno sazrio, a Mazda dobila krila da na scenu stigne sa puno, jako puno stila.
No puno važnije je ono unutra, a pritom ne mislimo na jednostavno, gotovo asketski, osmišljen i vozaču orijentiran interijer.
Ispod poklopca motora je najnoviji wankel motor iz nove Skyactive-R generacije. Dokaz je to da diskontinuitet proizvodnje modela sa rotacijskim motorom nije značio odustajanje Mazde od ove tehnologije.
Podsjetimo, zadnji RX-8 sa proizvodnih traka sišao je još 2012.g. Što te ne ubije, ojača te, pa se opet budi nada kako će Mazda u RX izdanju biti itekako važan igrač na sceni coupea sa stražnjim pogonom.
Podsjetimo, Mazda je rotacijski motor komercijalizirala još 1967. godine na modelu Cosmo Sport (110S), 1991. je s ovom tehnologijom osvojila 24 sata Le Mansa, a po svemu sudeći uskoro će biti komercijaliziran još jedan model, vjerojatno RX-9.
.