Najnepopularniji je model Land Rovera, a sad bi mogao postati i monovolumen

Foto: Land Rover

TEŽAK je put prevalio ovaj Land Rover od sinonima za offroad do obiteljskog SUV-a.

Mnogi se obožavatelji nekoć slavne britanske marke ne mogu pomiriti s činjenicom da su se pod indijskom kapom još više udaljili od 'naroda' i blata te postali isključivo luksuzni SUV-ovi koji većini služe isključivo kao statusni simboli. 

Danas ćete skupocjeni Defender teško vidjeti van asfalta, a o modelu Discovery da i ne govorimo. Ova dva modela koja su sasvim dobro koegzistirala i zajedno se kupala u blatu tijekom Camel Trophyja sada su neprijatelji. A tu je Discovery izvukao deblji kraj i pozicionirao se kao model s najslabijom prodajom u gami LR-a. 

Mark Cameron iz Land Rovera je tako za britanski Autocar objasnio trenutnu situaciju u kojoj Defender ima šest puta bolju prodaju od Discoveryja.     

Ipak u Land Roveru ne planiraju ugasiti model. Priprema se šesta generacija, a ona će zadržati tu obiteljsku notu prethodnika. "Ako gledate iz perspektive proizvoda, novi Defender je ušao i sjeo ravno na vrh Discoveryja i kanibalizirao velik dio tog posla."

Iako dužnosnici nisu ulazili u pojedinosti, sugerirali su da će se sljedeći Discovery fokusirati na "obiteljske avanture" i biti smješten na "stvarno jedinstvenom teritoriju". Izvješće tako sugerira da bi SUV mogao usvojiti “neke elemente dizajna MPV-a”. Kao dobra smjernica spomenut je Volkswagen ID. Buzz "hvaljen kao potencijalna referenca".

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.