CITROENOV klasik u novom izdanju, trećem po redu, iznenađuje tehnološkom potporom, rekordnom ponudom prostora i razumnom cijenom.
Sada već davne 1996. godine Citroen je utemeljio tzv. LAV (Leisure Activity Vehicle) segment ili, jasnije, segment vozila za slobodno vrijeme. Bio je to model Berlingo, a ubrzo zatim stigao je i blizanac iz Peugeota. Modeli su to koji su osvajali prostranošću i praktičnošću, a pritom su njihov simpatični izgled i pripitomljeno putničko okruženje omogućili lakši ulazak u svijet brojnih obitelji.
U međuvremenu su slijedile nove i još ušminkanije izvedbe dostavnjaka, a sada nam se predstavlja potpuno nova generacija. Novi Berlingo je stigao na hrvatsko tržište i prvi put kombinira moderan crossoverski dizajn s još većom prilagodljivošću. Najveća novost svakako su dvije dostupne veličine, M od 4,40 metara duljine i XL koji se protegao na čak 4,75 metara.
Pritom individualna sjedala, ravna podnica i brojni dodatni pretinci ostaju zaštitni znak modela, kao i činjenica da kabina prima predmete do 2,70 metara duljine, odnosno 3,05 metara u XL izvedbi. A prtljažnik već u M izvedbi guta za osobna vozila neprobavljivih 775 litara tereta.
Na hrvatskom tržištu u ponudi su tri razine opremljenosti (Start, Live, Feel). Nude se i četiri motora, benzinski 1.2 PureTech 110 (110 KS i 205 Nm) te dizelski 1.5 BlueHDi sa 76 (i 230 Nm),102 (i 250 Nm) i 130 KS (i 300 Nm). Početna cijena dizelske izvedbe duljine M sa Start paketom i najslabijim motorom je 131.000 kn. Benzinac starta od srednjeg paketa opreme Feel i stoji 144.900 kn.
2018.10 Cjenik Novi Berlingo by Index.hr on Scribd