Nismo je od obiteljskog Nissana Ariya stvorio monstruma

Foto: Nissan

NISSANOV LEGENDARNI Nismo motorsport odjel proizvodi brže, fokusiranije verzije Nissanovih automobila od kasnih osamdesetih. Sada su preradili potpuno električni obiteljski SUV Nissan Ariya u nastojanju da se stvori japanski odgovor na Kia EV6 GT i Volkswagen ID.4 GTX.
Stvorene su dvije verzije modela Nissan Ariya Nismo, obje s postavom s dva motora i Nissanovom tehnologijom pogona na sva četiri kotača e-4ORCE. U početnoj razini B6, dva e-motora proizvode kombiniranih 362 KS i 560 Nm okretnog momenta – mnogo više nego što dobivate u nedavno ažuriranom ID.4 i mehanički identičnoj Škodi Enyaq vRS.
Vodeća varijanta B9 dodatno podiže ulog, povećavajući izlaznu snagu na 429 KS, uz 600 Nm okretnog momenta. Nažalost, to ne odgovara 527 KS i 660 Nm koje nudi Tesla Model Y Performance, ili EV6 GT 577 KS i 740 Nm.U igri vrhunskih aduta, Ariya Nismo ponižen je potpuno ludim Hyundai Ioniqom 5 N sa svojih 641 KS i 740 Nm okretnog momenta.

Ali Nismo nije potrošio sve svoje vrijeme na povećanje snage iz motora. Nissan kaže da je svaku komponentu šasije Nismo posebno prepravio, dok su novi 20-inčni aluminijski kotači omotani kompletom ekskluzivnih 255/45 R20 Michelin Pilot Sport EV guma. U kombinaciji s postavom pogona na sva četiri kotača, Nissan kaže da Nismove nadogradnje nude vrhunsku stabilnost i sposobnost skretanja te imaju poboljšanu sposobnost upravljanja pri velikim brzinama.
Odjel za performanse također je stvorio prilagođeni Nismo način vožnje tijekom ubrzanja kako bi se maksimizirao odziv i umjetnim zvučnim zapisom dizajniranim da dočara zvukove trkaćeg automobila Formule E.
Također je radio na smanjenju otpora i pružanju veće potisne sile pri većim brzinama kroz neke nove vanjske elemente. Na primjer, tu je novi prednji branik s izraženim razdjelnikom i većim otvorima za zrak, dok je stražnji dobio ne tako suptilan spojler na vratima prtljažnika, plus novi branik koji uključuje difuzor i stražnje svjetlo u stilu Formule 1.

Vrhunac agresivnog novog izgleda modela Ariya Nismo pikantni je crveni naglasak koji obavija automobil – potpis Nismo. Unutra se nalazi mnogo više crvenih detalja, od instrumentne ploče i središnjeg naslona za ruku do oznake 12 sati na upravljaču. Posebno dizajnirana Nismo sjedala s presvlakama od brušene kože također se posebno ističu.
Podaci o dometu također za sada ostaju tajni, ali računamo da će baterija od 66kWh u B6 biti dobra za oko 400 kilometara dometa, dok bi B9 trebao pokriti oko 500 km s jednim punjenjem svog velikog agregata od 91kWh.

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.