Nissan Juke 1.6 Naito: Gradski specijalac

NAJMANJI Nissanov crossover zaključio je godinu s više od 120.000 prodanih primjeraka čime je zadan i posljednji udarac svima koji su u Jukeu vidjeli neugledan koncept slabog tržišnog potencijala. U Nissanu tu ne staju, pa tako najavljuju još jedan model slične arhitekture, a buduće vlasnike časte specijalnom Naito izvedbom.

Već u startu provokativan Jukeov izgled sada je još uočljiviji. Naito mu donosi poveći krovni spojler straga i 17-inčne aluminijske naplatke u crnoj boji. Iznutra pak metalni finiš središnje konzole nadovezat će se na tehno look kokpita. Nema sumnje, Juke u Naito izvedbi izgleda nabrijano, pa podatak kako je ispod lima tek 117 KS snažan 1,6 benzinac zvuči kao bezobrazno rečeno kakva prevara.

No s druge strane ovaj Juke je za trećinu jeftiniji od beskompromisne turbo verzije s čak 190 KS i 4WD pogonom. Gotovo 10.000 eura u džepu lako će amortizirati gubitak performansi i jedne pogonske osovine. Pridodamo li svemu upola manju potrošnju (oko 8 l/100 km) ovakav Juke postaje pravi pogodak za sve koji traže poseban gradski automobil.Uostalom, deklariranih 11,5 sekundi za sprint do 100 km/h i maksimalac na 178 km/h više su no zadovoljavajući.

I više od toga jer Juke nudi sasvim solidne vozne osobine, inače nesvojstvene vozilu čija je podnica na čak 18 cm od podloge. S druge strane izražena visina olakšava prelazak rubnjaka, ali i pogled preko lima sa u kut postavljenim i ispupčenim svjetlima.

Konkretno rečeno, Juke je vrlo vozan, a osim u gradu solidno se snalazi i na otvorenom. Posebnu pohvalu zaslužuju kočnice. Uvjerljive i nakon opetovanog korištenja. Mjenjač posao odrađuje korektno, a požaliti se ne može ni na odmjerenost serva upravljača.

Ponuda prostora je začuđujuće obilata na prednjim sjedalima, nešto slabija straga, a svakodnevnu upotrebljivost ruši tek zericu preskroman prtljažnik. Zapreminu od 251 litre  teško će oprostiti mlađe obitelji s potrebom prijevoza dječjih kolica, vikend selidbi i sl.

Za sve ostale Juke je više no fer. Kao što smo već mogli konstatirati na prethodnim testovima kvaliteta izrade je solidna, pa za najvišu ocjenu nedostaju tek pod rukom mekše obloge, posebno plastika prednje armature.

Acenta Sport Pack je treći u nizu paketa opreme ili u prijevodu nudi sve što mladi danas vole, od 17-colnih kotača i zatamnjenih stakala, pa do «šljaštećih» ekrana (NDCS sustav - Nissan Dynamic Control System) i audio sustava solidne glasnoće.

Nissan Juke  sa  osnovnim motorom i baznom opremom stoji 120.800 kn, dok je testni primjerak imao Acenta Sport Pack opremu čime mu je vrijednost porasla na 137.800 kn. Stilska Naito nadogradnja stoji dodatnih 4.000 kn, dok je za metalik boju potrebno izdvojiti 3.000 kn. 

>> Test: Nissan Juke 1.5 dCi Accenta Sport Pack

Nissan Juke

Važnija serijska oprema (Acenta Sport Pack):

Dodatna oprema                            *Cijena (kn)

Cijena testiranog vozila

Cijena

 *Cijene su informativne

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.