ŠKODA Octavia vRS dobila je prije koji dan značajni redizajn, gdje je već ionako impresivni paket dobio dodatni stil, tehnologiju i nadograđeni pogon. Novi će vRS biti dostupan u hatchback i karavanskom obliku, a lokalne cijene trebale bi biti otkrivene u sljedećih nekoliko mjeseci.
Snažniji motor, automatski mjenjač i prednji pogon
Ključne promjene na vRS-u počinju ispod poklopca motora, gdje je 2.0-litreni četverocilindrični benzinski motor s turbopunjačem dobio povećanje snage s 242 KS na 261 KS, s najvećim okretnim momentom koji je sada povećan na 370 Nm. Međutim, dok je prije bio dostupan sa šest-stupanjskim ručnim mjenjačem, Škoda će sada ponuditi vRS samo sa sedam-stupanjskim mjenjačem s dvostrukom spojkom.
Zapravo, smanjenje složenosti raspona ide mnogo dalje pa je Škoda odbacila prethodne plug-in hibridne verzije iV od 242 KS i dizelske verzije od 200 KS, uključujući opcijski sustav pogona na sve kotače potonjeg modela. U ovom slučaju, dodatna snaga se šalje na prednje kotače putem Škodinog "virtualnog" diferencijala s ograničenim proklizavanjem koji koristi kočnice kako bi spriječio pretjerano proklizavanje unutarnjeg kotača u uskim zavojima.
Poboljšane kočnice
Kočnice su poboljšane u odnosu na standardne Octavia modele, a Škoda se pozabavila i upravljanjem motora te njegovim zvukom.
Točne specifikacije još nisu poznate, ali očekujemo da će veća opcija kotača od 19 inča biti standardna kao što je bila s prethodnim modelom, uparena s agresivnijim setom odbojnika koji označavaju ovu novu dotjeranu verziju. Matrix LED prednja svjetla su preoblikovana, dok stražnja svjetla također imaju novu grafiku.
Posebna sportska sjedala
Visokokvalitetna unutrašnjost Octavije nije se previše promijenila, ali vRS će zadržati svoje sportske stilske elemente kao što su crveni šavovi i sportska sjedala koja prianjaju uz tijelo. Tehnička sučelja su ažurirana s većim 13-inčnim zaslonom osjetljivim na dodir koji je standardno ugrađen uz novi softver, za koji Škoda obećava da će biti lakši za korištenje i brži u reakciji..
Kao i novi hardver, Škoda će također integrirati virtualnog asistenta temeljenog na ChatGPT-ju, koji će koristiti AI za poboljšanje točnosti i upotrebljivosti sustava glasovne kontrole.