Foto: Hyundai
HYUNDAI je u Ženevipredstavio značajan novitet u obliku Ioniqa, ali i tržišno vrlo zanimljive novosti vezane uz novi Tucson.
Najveća novost je uvrštenje obnovljenog dizelskog motora u ponudu. Radi se o 1.7-litrenom CRDI turbo-dizelskom motoru koji sada razvija maksimum od 104 KW/141 KS uz 340 Nm okretnog momenta dostupnog u rasponu od 1.750 do 2.500 o/min. Usuglašen je sa sedam-stupanjskim automatskim mjenjačem, koji osigurava i do 20% nižu potrošnju u odnosu na dosadašnju automatiku.
Time će se smjestiti ispod postojećih 2.0 motora sa 185 KS, kao vjerojatno tržišno najzanimljiviji model. Pridodamo li svemu 4,9 l/100 km prosječne potrošnje s jedne i 11,5 sekundi za ubrzanje do 100 km/h s druge strane jasno je kako je upravo ovo best buy izbor.
Inače, standardna oprema uključuje start-stop sustav, dok bolje opremljene izvedbe Tucsona dolaze sa cjelokupnom sigurnosnom logistikom uključujući automatski sustav kočenja u kombinaciji sa prepoznavanjem pješaka. Tucson se proizvodi u Češkoj, a dolazi sa pet-godišnjim jamstvom