SUPROTNO najavama novi Golf ima nižu cijenu, a nakon što se nivelira oprema, čak je i jeftiniji od prethodne generacije.
Novi Golf osme generacije konačno je stigao u Hrvatsku, ali je zbog trenutne situacije početak prodaje najznačajnijeg noviteta godine označen ovakvom, digitalnom hrvatskom premijerom. Nema sumnje, Golf 8 donosi napredak u svakom polju u odnosu na prethodnika unoseći tako nove standarde u segment kompaktnih automobila.
Prepoznatljivog izgleda, ali s novim načinom ispričane najčitanije njemačke priče, Volkswagen je slavni kompakt uveo u novo doba, ali i prijelazno razdoblje u kojem se očekuje procvat električnih modela. A dok se ID.3 dokaže, tu je Golf, poznate siluete i težine koju ime nosi. A konkretni brojevi kažu da je koeficijent otpora zraka (cw) smanjen s 0,3 na 0,275, što je potvrda bolje aerodinamike.
Iako se dimenzijama nije pretjerano mijenjao, Golf je iznutra u potpunosti digitaliziran. Ono što je bitno jest da se digitalizacija ne naplaćuje dodatno, već dolazi od bazne izvedbe. Pribrojimo li tomu automatsku klimu, LED prednja svjetla, sustave asistencije (adaptivni tempomat, PDC sprijeda i straga, alu naplatci) cijena od 164.990 kn više ne zvuči pretjerano.
Ono za što će trebati dodatno posegnuti u džep novotarije su poput Car2X tehnologije komunikacije s ostalim vozilima u krugu 800 metara ili IQ.Drive sustav poluautonomne vožnje.
Ponudu motora čine eTSI benzinci snage 110, 130 i 150 KS s 48 V mild-hybrid sustavom. Nude se i dva plug-in hibrida snage 204 KS i 245 KS (GTE), a u igri ostaju i dizelaši, sa 115 i 150 KS.
Prodaja je već započela. Recimo i kako osnovna cijena vrijedi za 110 KS snažnog benzinca (1.0 TSI Life), dizelaš kreće od 183.462 kuna, a ponuda se penje do 235.013 kn, koliko stoji top izvedba sa 150 KS snažnim dizelašem i Style paketom opreme. Trenutno se na lageru nudi 23 primjerka, a ponudu možete vidjeti ovdje.
>> Novi VW Golf službene stranice