S NOVIM 208 na scenu bi mogao stići i nasljednik legendarnog sportskog minija.
Iako se Peugeot olako odrekao oznaka GTI i Rallye, pa i Peugeot Sport Engineered (nakon samo jednog modela), u budućnosti bi se dio kultne povijesti mogao reinkarnirati. Tu prije svega mislimo na novi GTI koji bi trebao uzbuditi strasti duhovnom vezom s modelima kao što su bili 205 i 206 u GTI inačicama.
Takve naznake dao je Eurig Druce, prvi čovjek Stellantisa u velikoj Britaniji. On je za Auto Express jasno ukazao kako još uvijek ima mjesta za sportski kompakt:
"Možda će biti drugih proizvoda u budućnosti. Peugeot je oduvijek bio sklon brzim, malim hatchbackovima, kao što smo vidjeli razne generacije GTI izvedbi. Sjećam se 205 GTI-a kad sam se tek pridružio tvrtki. I 206 GTI-a nakon toga. Bio bi to tužan dan za nas da izjavimo da više nikada nećemo ići u tom smjeru. Ne bih želio doživjeti taj tužan dan i mislim da neću."
Druce pritom ne otkriva hoće li novi model opet nositi oznaku PSE ili GTI, ali je sasvim jasno da će se raditi o električnom modelu koji bi performansama mogao konkurirati modelima kao što su budući Alpine A290 GT i Mini JCW Electric.
U takvom ozračju mnogi pretpostavljaju kako bi pogon mogao dijeliti s Alfinim Juniorom Veloce koji daje 280 KS i koji je već prisutan u Abarth 600e Scorpionissimi. U svakom slučaju, valja se strpjeti do 2026. godine kada bi novi 208 trebao imati svjetsku premijeru.