OD kraja lipnja u Hannoveru se proizvodi VW Amarok vozila s dvostrukom kabinom za europsko i rusko tržište. Startanjem na lokaciji Stöcken Volkswagenov je pick-up dobo i niz poboljšanja.
Prije svega, snaga BiTurbo TDI motora je povećana, kod modela s ručnim mjenjačem sa 120 kW/163 KS na 132 kW/180 KS, ali uz zadržavanje iste potrošnje goriva. BlueMotion tehnologija se nakon uvođenja verzije s automatskim mjenjačem nudi i za 90 i 132 kW varijante s ručnim mjenjačem u kombinaciji s pogonom na stražnje kotače ili konstantnim pogonom na sve kotače. Kombinacija funkcije start-stop, regenerativno kočenje i guma sa smanjenim otporom kotrljanja štede do 0,5 l/ 100 km.
Novosti u ponudi su ParkPilot (sprijeda i straga) sustav pooći pri parkiranju, opcijski paket Svjetlo & vidljivost (senzor za kišu, automatsko uključivanje svjetala, coming home osvjetljenje okoline vozila, elektrokromatsko ogledalo), dodatno grijanje kabine i dr.
Ukupna dozvoljena masa prikolice iznosi kod svih Amaroka s pogonom na sve kotače s ručnim mjenjačem 3,0 tone, dok Amarok s automatskim mjenjačem može povući prikolicu mase do 3,2 tone.