VJEROVALI ili ne, BMW je svojedobno radio na razvoju V16 motora.
I to nije bilo tako davno. Priča započinje 1987. godine kada BMW pokreće razvoj V16 motora pod kodnim imenom Goldfisch. Osnova je bio postojeći V12 motor, a zapremina mu je bila 6,6 litara, ista kakvu danas koristi V12 u BMW-u M760i i Rolls Royceu Ghost.
Naravno, u to vrijeme turbine nisu bile potrebne, a maksimum od 408 KS i 613 Nm se činio sasvim prikladan. Uostalom, to je bilo osjetno više od V12 motora tog vremena (M70B50) koji je davao 299 KS. I motor je doživio ugradnju, i to u seriju 7 generacije E32. Osnova je bio 750iL, a preimenovan je u 767iL Goldfisch. Motor je bio toliko velik da je kompleksan sustav hlađenja ugrađen straga.
Prototip s ogromnim usisnicima i otvorenim stražnjim krajem je predstavljen vrhu kompanije koja je projekt odbacila i odlučila da V16 ne ide u proizvodnju.