Screenshot: COTY
Foto: Alfa Romeo, Audi, BMW, Citroen, KIA; Seat, Volvo,
Foto: Alfa Romeo, Audi, BMW, Citroen, KIA; Seat, Volvo,
IZBOR europskog automobila godina je smanjenjem broja nominiranih na sedam finalista ušao u svoju zadnju fazu. Ime pobjednika saznat ćemo iduće godine na ženevskom salonu automobila.
Žiri sastavljen od 60 članova glasovao je nakon što je većina njih imala prilike u testnom tjednu organiziranom u Danskoj isprobati većinu od 37 nominiranih automobila. Izabrali su sedam najboljih, a oni su poredani po abecednom redu:
Prvi pravi Alfin SUV je očito puni pogodak. Iako modelu neki spočitavaju nedostatak premium osjećaja u kabini, a drugi spočitavaju cijenu, svi su složni jednom, Stelvio se vraški dobro vozi.
Najprestižniji Audijev model je ujedno i tehnološki najnaprednija limuzina na tržištu. Nudi prvoklasan komfor, vrhunsku opremu i dakako autonomnu vožnju.
Tek stepenicu niže od prije spomenutog stoluje BMW-ova serija 5. Iako je ovdje konkurencija jaka mnogi se slažu kako u pogledu voznih osobina bavarska lađa spada u sam vrh.
Simpatični Citroen dolazi iz najbrže rastućeg segmenta u Europi i samim time je zaslužio uvrštenje. Nudeći visoku razinu udobnosti i sigurnosti, ima 12 sustava za pomoć u vožnji, 4 tehnologije za povezivost, a osvojio je 5 zvjezdica na Euro NCAP testu. Na hrvatsko tržište lansira se 1. prosinca, a u Europi je već primio 25.000 narudžbi.
Kia Stinger
O ovom automobilu se malo zna u nas, no ostatak svijeta ga itekako hvali. Kad već nisu prošli Picanto, Rio i Stonic morao je Stinger.
Jedan mali auto iz VW koncerna je obaveza izbora, a ove godine je to palo na Ibizu.
Volvo XC40
Najmlađi finalista je ujedno i jedan od najpoželjnijih, bar kad je ovakav tip vozila u pitanju.
Prije proglašenja pobjednika sedam finalista će još jednom biti podvrnuti detaljnim testovima, i to u testnom centru u francuskom Mortefontaineu. Podsjetimo, ove godine je Europski auto godine bio Peugeot 3008.