ISPRED NJEMAČKOG proizvođača automobila iz Bavarske nekoliko je vrlo intenzivnih godina. Uz lansiranje potpuno nove i vrhunske arhitekture električnih vozila, nazvane NCAR, modeli temeljeni na CLAR i FAAR platformama također će dobiti osvježenje.
Vidjet ćemo modele poput X3 (G45), serije 1 (F70), serije 2 Gran Coupe (F74), M4 CS (G82), M5 (G90), M5 Touring (G99). Sve je to na popisu premijera za 2024. godinu, dok će sljedeće godine uslijediti osvježena serija 3 (G50), X5, X6 i X7. Ipak, ne očekuje se da će BMW serije 4 dobiti novu generaciju.
Naime, čini se da ne postoje planovi za razvoj nove serije 4. Ova odluka potječe iz vremena kada je tržište električnih vozila izgledalo vrlo obećavajuće, što je zahtijevalo konsolidaciju određenih proizvoda u BMW-ovoj liniji.
BMW serije 4, koji se oduvijek isticao kao pomalo nekonvencionalna opcija, očigledno bi mogao biti žrtva, iako je vrlo uspješan. Zamjena bi mogao biti Neue Klasse i3, zajedno s coupeom nazvanim i4.
Razmatra se M4
Međutim, ništa nije potpuno gotovo. Platforma CLAR bit će prisutna neko vrijeme i nema obveze za BMW da do kraja ovog desetljeća postane potpuno električna marka. Dakle, u roku od 4 do 5 godina mogli bismo imati novu seriju 4.
Drugo je pitanje što je s modelom M4. Dok se M3 (G84) razmatra, benzinski M4 ne može se naći u trenutačnim bavarskim planovima. Bez obzira na to, vjerojatno je uvođenje Neue Klasse M4, po uzoru na električni M3 ZA0.