Ovo je najjači Mercedes koji smije na cestu

 Foto: Posaidon

NAJJAČI cestovni Mercedes ima preko 1.000 KS, a brži je i od ultimativnih bolida kalibra Ferrarija i društva.
 
I dok Bugatti Veyron treba 16 cilindara, a LaFerrari pomoć elektromotora, tunerska kuća Posaidon se ugledala na Amere i ponudila sirovu snagu.
 
Kao baza je poslužila E klasa u  AMG E63 izvedba s pogonom na sve kotače. Nakon prerade njemačkog tunera nosi oznaku RS850+, ali i titulu najjačeg Mercedesa koji smije na javnu prometnicu. 
 
 
U iščekivanju nove E klase snažne navodno oko 600 KS ova radikalna izvedba zadovoljit će i najzahtjevnije korisnike. Pod time podrazumijevamo performanse ravne najboljim sportskim modelima. Za stvaranje ove zvijeru bilo je potrebno puno više od ugradnje nove elektronike, pa je gotovo svaki dio motora u određenoj mjeri modificiran, stoji u službenom priopćenju.Naravno, novi sustav prednabijanja je ključ uspjeha, kao i potpuno novi ispuh. 
 
Isto vrijedi i u pogledu mjenjača, što i ne čudi sa obzirom na maksimalnih 1.400 Nm okretnog momenta. 
 
 
U pitanju je maksimum od 1.020 KS, što u praksi znači svega 2,8 sekundi za ubrzanje do 100 km/h, te maksimalnu brzinu limitiranu (!!!) na 350 km/h. Navodno može postići čak 368 km/h.
 
Nema brige niti oko zaustavljanja, sprijeda su keramički diskovi s karbonskim ojačanjima promjera 420 mm i šest-klipnim čeljustima, dok straga 360-mm diskovi dolaze u kombinaciji četiri-klipnih čeljusti. Bolid je postavljen na 20 –inčne naplatke s gumama mjera 255/30 sprijeda i 295/20 straga.
 
 
U cilju da se uštedi na masi E klasa je nažalost postala dvosjed, a ogoljen je i interijer vozila. Prednja sjedala su posuđena od Black Series izvedbe, dok su pojedini dijelovi karoserije izrađeni od karbona. Iako dvosjed, ovo je sasvim dostojan način da se oprostimo od stare E klase. 
Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.