NAKON dugotrajnog iščekivanja i nebrojenih najava Kia je konačno razotkrila Sorento, svoj najprestižniji SUV.
S obzirom na trenutne okolnosti uzrokovane širenjem koronavirusa, i ova premijera je organizirana u digitalnom obliku. Kia je bila darežljiva pa je uz promotivni video pripremila i bogatu fotogaleriju na svojim službenim stranicama.
Ono što je ostalo u skladu s najavama je potpuno novi dizajnerski izraz. Četvrta generacija donosi odmak od aktualne generacije, pa sada Sorento dostojno nastavlja trend ostalih noviteta ističući se ipak kao perjanica game. Tigar je i dalje prisutan, bilo u pogledu maske ili prednjih svjetala, dok bočna silueta otkriva rast dimenzija, ali uz manje prevjese. Stražnji kraj pak ima poveznicu s hvaljenim Telluride, pa u konačnici Sorento ostavlja moćni dojam.
Dramatičan odmak i u kabini. Digitalni kokpit dominira, a nadopunjuje ga veliki 10,25-inčni zaslon infotainmenta. Dojam je i da je kvaliteta izrade podignuta, zajedno s izborom ekskluzivnijih materijala. S 35 mm većim razmakom između osovina novi Sorento jednostavno mora biti komforniji i udobniji.
Kia će u Europi nuditi 2.2-litrenog dizelaša s 201 KS i 440 Nm, i to u kombinaciji novog osam-stupanjskog mjenjača. Još zanimljiviji bi mogao biti hibrid, kod kojeg 1.6 turbo-benzinac i elektromotor od 44.2 kW rade sinkronizirano, a Li-ion baterijica kapaciteta 1.49 kWh služi za peglanje potreba za energijom. Maksimum hibrida je 230 KS i 350 Nm, a mjenjač je automatski sa šest stupnjeva. Snažniji hibrid s 2.5 benzincem je rezerviran za Ameriku.
Na opremu ne treba trošiti riječi jer je sve ponuđeno. Pitanje je samo što će kupac birati i koliko će biti spreman platiti. Dovoljno je reći da se nudi i sustav autonomnog parkiranja gdje vlasnik putem privjeska upravlja vozilom.
Nažalost, cijene nisu objavljene. Prodaja starta u trećem kvartalu ove godine, uz 7-godišnje jamstvo i 150.000 km.