OVIM je označen kraj jedne od najvažnijih epoha u povijesti Bugattija, ali i automobilske industrije.
Bugatti je objavio kako je završio proizvodni ciklus Chirona nakon osam godina proizvodnje u tvornici u Molsheimu. Posljednji primjer posjeduje "standardnu“ verziju W16 motora s 1500 KS, ali je uređen u programu kućne Sur Measure usluge.
I pritom da nema zabune, ovo je zadnji "obični“ Chiron, pa za utjehu valja znati kako će u budućnosti biti još W16 motora. Ovaj primjerak je dovršen u kombinaciji Nocturne/Copper, odnosno crnoj boji s detaljima u bakrenoj nijansi.
Automobil će biti isporučen u Kanadu tamošnjem šefu naftne kompanije Bilalu Hydrieu koji je ovaj primjerak naručio još u studenom 2021. godine. Poznato je i kako ga je platio preko tri milijuna dolara. Nije loše za "baznu“ izvedbu modela.
Podsjetimo, zadnji standardni Chiron stigao je nakon što je obustavljena proizvodnja Chirona Super Sport 300+ te Chirona Profilee. U proizvodnji su još Chiron Pur Sport, Mistral i Bolide.