U HRVATSKOJ je u srpnju prodano 6212 novih automobila, što je 8,2 posto ili 474 više nego u istom mjesecu lani, dok je u prvih sedam mjeseci prodano 44.368 novih auta uz zanemariv rast od 0,9 posto u odnosu na 2018., podaci su Promocije plus, a statistika pokazuje i da se sve manje kupuju dizelaši.
U dosadašnjem dijelu godine najviše novih automobila, njih 5440, prodao je Volkswagen. Slijede Opel (4519), Renault (4309), Škoda (4014) te Dacia (2789). Tako Volkswagen drži preko 12,2% tržišta, a Opel i Renault oko 10%.
Od siječnja do kraja srpnja prodano je, primjerice, i 68 novih Porschea, 1130 Audija, 987 BMW-a te 863 Mercedesa. Iz ove domene valja spomenuti i 38 Jaguara, 12 Tesli, 3 Bentleyja te po jedan Ferrari i Maserati.
Škoda najprodavaniji model
Škoda Octavia najprodavaniji je model tijekom aktualne godine s 2300 primjeraka, slijede Renault Clio (1924), Volkswagen Golf (1399), Opel Corsa (1273) te Suzuki Vitara (1267).
U srpnju je najtraženija također bila Škoda Octavia s 460 prodanih vozila, na drugom mjestu najprodavanijih modela je Opel Corsa (240), a treći je VW Golf (226). Valja spomenuti i Opel Crossland koji se snažno penje na ljestvici, pa je u srpnju pronašao put do čak 201 kupca. U samom vrhu je i dalje Suzuki Vitara (213).
Benzinaca je u sedam ovogodišnjih mjeseci prodano 61 posto ili 27.045 komada, dizelaša tek 35,5 posto odnosno 15.757, hibrida 2,4 posto odnosno 1056 te električnih vozila 0,2 posto ili 87 vozila.